آبشار ماخونتستی

آبشار ماخونتستی - تور گرجستان 



آبشار ماخونتستی ( Makhuntseti Waterfall ) یکی از زیبا ترین آبشارهایی است که در کشور گرجستان قرار دارد. این آبشار در 30 کیلومتری شهر باتومی قرار دارد و در نزدیکی روستای کدا واقع شده است. ارتفاع آبشار 335 متر بالاتر از سطح دریا می باشد. در همه فصول می توانید با تور گرجستان و تور مسافرتی گرجستان دیدن آبشار بروید و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید ولی بهترین زمان برای سفر به این منطقه بهار، تابستان و پاییز فصل رنگ ها می باشد.






آجارا، منطقه کوهستانی گرجستان است که به خاطر طبیعت زیبای آن و بسیاری از آثار تاریخی شناخته شده است. اگر تصمیم دارید که تعطیلات تابستانی خود را اینجا بگذارید انتخاب بسیار مناسبی برای شما و خانواده شما می باشد. این آبشار یکی از بزرگترین آبشارهای آجارا است که افتخار واقعی ساکنان محلی این منطقه می باشد. شما می توانید با هر مینی بوس که به سمت روستای کودا می رود، به آبشار ماخونتستی بروید. بعد از 30 دقیقه زمان که به سمت آبشار می روید به سمت بزرگراه مرکزی می روید و به دوراهی می رسید یکی به سمت آبشار و دیگری به سمت پل سنگ معروف، ساخته شده در زمان سلطنت ملکه تامار است. این پل سنگی از دیگرجاذبه های این منطقه است که در سفر به گرجستان می توانید از آن دیدن نمایید. اگر به دین آبشار رفتید از این پل زیبا نیز دیدن نمایید.







در راه مکوانتسی، به صدای دلپذیر آب نزدیک می شوید و آن را می شنوید و چند دقیقه بعد یک چشم انداز باور نکردنی را خواهید دید. آب از ارتفاع 20 متر به پایین فرو میریزد. در تابستان افرادی در آب آبشار که در پایین جمع شده است می خوابند، آنها می گویند که آب انسان را جوان وشاداب می کند. در نزدیکی آبشار کافه ای بسیاری قرار دارند که غذاهای گرجی را عرضه می کند و انواع غذاهای گرجی را در این کافه ها می توانید تست کنید.
این منطقه زیبا شما را به رویا پردازی وا می دارد محیطی بکر و سرسبز با آرامشی فراوان که بسیار دلنشین است. اگر از زندگی شهری خسته شده اید و نیاز به آرامش و تجدید قوا دارید به گرجستان سفر کنید گرجستان کشوری با جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی است که هر ساله گردشگران زیادی در قالب تور گرجستان به این کشور سفر می کنند.

منبع:




Comments

Popular posts from this blog

Palace Square

قلعه سنت مايکل

کاخ کاترین کبیر - روسیه