سالامیس باستان - قبرس

سالامیس باستان - تور قبرس




سالامیس باستان ( Salamis Ancient City ) در کشور قبرس شمالی قرار دارد. این جاذبه گردشگری هر ساله از نقاط مختلف جهان پذیرای افراد زیادی است. مجسمه های بزرگی که سر ندارن در سالامیس به چشم می خورند، این مجسمه ها سر داشته اند ولی توسط مسیحیان متعصب سرهایشان تخریب شده است.در تور قبرس و تور خارجی قبرس شما با فرهنگ غنی و گذشته پر فراز و نشیب قبرس آشنا خواهید شد.





دو کلیسای بیزانس نیز در این مکان باستانی وجود دارد که البته الان خرابه های آن باقی مانده است. این خرابه ها به قدری زیبا هستند که هر انسانی را به تامل وا می دارند و شما با سفر به قبرس و دیدن سالامیس گویی در تاریخ قدم می زنید. آمفی تئاتر سالامیس باستان یکی از بهترین و زیباترین جاذبه های قبرس و سالامیس باستان است. همچنین خانه های مخروبه زیادی وجود دارند و معبد زئوس و موزاییک های فوق العاده ای که در این مکان باستانی خود نمایی می کنند از دیگر جاذبه های قبرس هستند.

در قبرس شمالی مکانی به نام کوریس باستان قرار دارد و زیبایی چشم نوازی دارد مشابه این مکان در قبرس شمالی سالامیس باستان است.  سالامیس باستان بنایی رومی و یونانی است که در زمان حکومت این دو امپراطوری بزرگ بنا نهاده شده است. سالامیس باستان در 6 کیلومتری شهر فاماگوستا واقع شده است. ساخت این شهر به حدود 3100 سال پیش بر می گردد. قیمت تور قبرس با این همه زیبایی مناسب است.








اولین افرادی که در این مکان سکنی گزیدند انکومی ها بودند که بعد از زلزله سال 1075 قبل از میلاد به این مکان کوچ کردند.  تاریخ این منطقه بسیار قدیمی و پر راز است و همواره مورد هجوم امپراطوری های بزرگ قرار می گرفته است و مورد جکومت امپراطوری های مصر، ایران، روم، یونان و آسور بوده است. در تور قبرس زیبایی ها و تاریخ چند امپراطوری ها هم زمان خواهید دید.

ادامه مطلب:

Comments

Popular posts from this blog

Palace Square

قلعه سنت مايکل

کاخ کاترین کبیر - روسیه