کاخ پاولوسک - تور روسیه

کاخ پاولوسک - تور روسیه





کاخ پاولوسک ( Pavlovsk Palace ) یکی از زیباترین کاخ های دنیا می باشد که در شهر سن پترزبورگ روسیه قرار دارد. کاخی که در یک باغ سرسبز و فوق العاده قرار دارد. این کاخ نیز مانند بسیاری از کاخ های روسیه به دست پتر کبیر ساخته شده است که در تور روسیه و تور مسکو سن پترزبورگ بازدید از این کاخ زیبا را فراموش نکنید.








علاوه بر محیط بیرونی کاخ که بسیار سرسبز و زیباست، محیط درونی کاخ نیز بسیار دیدنی و جذاب و بی نظیر است. در هر فصلی از سال که به این کاخ بروید مات و مبهوت تماشای آن خواهید شد ولیب فصل رنگ ها یعنی پاییز جلوه کاخ با محیط اطرافش جذاب تر می شود. بی شک سفر به روسیه سفری خارق العاده برای شما خواهد بود.
این کاخ را می توان یک پارک بی نظیر نیز دانست که ساعت ها می توانید به تماشای آن و گردش در این کاخ بگذرانید بدون آنکه متوجه گذر زمان شوید. کاخ پاولوسک برای پاول اول بوده است. وی بعد از تاجگذاری زیاد فرصت حکومت نداشت و به قتل رسید. بعد از مرگ پاول اول همسر وی ماریا فئودورونا علاقه مند بود که به پادشاهی برسد و تمام تلاش خود را به کار گرفت ولی موفق نشد.







این کاخ زیبا از شهر سن پترزبورگ کمی دور است و در واقع داخل شهر قرار نگرفته است و اگر می خواهید به این مکان بروید با خود آب و غذا به اندازه نیاز بردارید. این کاخ توسط کاترین بزرگ برای پسرش پاول اول ساخته شد و مربوط به قرن 18 میلادی می باشد و امروزه این کاخ و اطراف آن به یک موزه دولتی روسیه و پارک عمومی تبدیل شده است که گردشگران زیادی در تور روسیه به این مکان سفر می کنند.
در سال 1777، امپراتور کاترین یک قطعه از هزار هکتار جنگل را در امتدادرودخانه، چهار کیلومتر از محل اقامت خود در به پسرش و پل اول و همسرش ماریا برای جشن تولد اولین پسر خود، الکساندرتقدیم کرد. این کاخ تزئینات باشکوهی دارد و به رنگ زرد و سفید و طراحی کلاسیک خودنمایی می کند. این کاخ ابتدا یک طرح کوچک بود که به مرور زمان گسترده تر شد. معمار این بنا چارلز کامرون، معماراسکاتلندی بود و در سال 1782 ساخت آن آغاز شد.







داخل کاخ بطور قابل توجهی با ظرافت و زیبایی طراحی شده است، که توسط برخی از معروف ترین معماران سنت پترزبورگ طراحی شده اند، از جمله  روسی، ورونیکین که سهم قابل توجهی در معماری روسیه دارند. بخش جنوبی کاخ حاوی گالری تصاوی راز پاولوسک می باشد که مربوط به قرن 17 و 18 پس از میلاد هستند. این کاخ سالن و اتاق های زیادی دارد از جمله سالن شوالیه ها و اتاق غذاخوری که در تور مسکو سن پترزبورگ می توانید از آن ها دیدن نمایید.
بال های شمالی قصر حاوی اتاق های خصوصی خانواده امپریالیستی است که به نوبه خود ظریف و شاداب هستند که مربوط به پاول، همسرش و فرزندانش بوده است. پیشنهاد پارس پالاد به شما سفر به روسیه و بازدید از جاذبه های دیدنی و بی نظیر مسکو و سن پترزبورگ است.

منبع:



Comments

Popular posts from this blog

Palace Square

قلعه سنت مايکل

قلعه پتروپاول