دریاچه لاک پشت

دریاچه لاک پشت - تور گرجستان




دریاچه لاک پشت ( Turtle Lake ) در شهر تفلیس پایتخت گرجستان قرار دارد. این دریاچه زیبا در نزدیکی سفارت ایران در تفلیس قرار دارد در محله ای درتفلیس به نام واکه. اطراف دریاچه بسیار زیبا و سرسبز و خوش آب وهوا می باشد و در تابستان و بهار گردشگران زیادی در تور گرجستان و تور تفليس به این دریاچه زیبا می روند و ساعات خوشی را برای خود و خانواده خود رقم می زنند.







دریاچه واکه در دامنه کوهی به نام کوه مقدس قرار گرفته است. آب این دریاچه از رود وارازی تامین می شود که به اصلی ترین رود کشور گرجستان یعنی کورا متصل است و یکی از شعب این رودخانه می باشد.  ارتفاع دریاچه تا سطح دریا 686.7 متر است و عمیق ترین نقطه آن 2.6 متر عمق دارد. این دریاچه تله کابین نیز دارد. علاوه بر گردشگران خارجی مردم شهر تفلیس و شهرهای دیگر گرجستان نیز به این دریاچه می آیند و می توان این دریاچه زیبا را یکی از بهترین جاذبه ها و تفریحات در سفر به تفليس و تور خارجی گرجستان به شمار آورد.








مردم خود گرجستان به این دریاچه کوستبا می گویند که به معنای لاک پشت ها می باشد و در زبان انگلیسی به این دریاچه دریاچه لاک پشت ( Turtle Lake ) گفته می شود. دلیل اینکه این دریاچه به این نام شهره شده است این است که مردم گرجستان معتقدند و می گویند که از بالا که به این دریاچه نگاه کنید مانند لاک پشت می باشد. علاوه بر قایق سواری، شنا، آفتاب گرفتن و تله کابین در این دریاچه سرگرمی های دیگری نیز وجود دارد از جمله پیاده روی و دو که بسیار به شما انرژی می دهد و در کنار دریاچه با آب آرام و زیبا رنگش به شما آرامشی خاص می دهد و شما در تور تفليس با رفتن به این مکان از زندگی و هیاهوی شهر دور می شوید و به آرامش می رسید.
در اطراف این مکان کافه ها و رستوران های زیادی وجود دارد که می توانید در آنجا نوشیدنی و غذاهای خوشمزه گرجی را امتحان کنید. در تابستان انواع ورزش های آبی نیز در این مکان برگزار می شود که باعث می شود در تابستان گردشگران بیشتری در قالب و تور خارجی گرجستان به این مکان سفر کنند. علاوه بر همه این اماکانات در اطراف دریاچه لاک پشت بزرگترین موزه فضای باز دنیا قرار دارد که پیشنهاد می دهیم در سفر به تفليس حتما از این موزه نیز دیدن نمایید.







یکی دیگر از جذابیت های این دریاچه کنسرت های محلی است که در اطراف آن برگزار می شود و بسیار تماشایی است. سفر به این مکان با خانواده بسیار مناسب است و تمامی امکانات لازم برای گردشگران در این مکان وجود دارد و به طور کلی کشور گرجستان در زمینه گردشگری و زیرساخت های آن بسیار خوب عمل کرده است. پارس پالاد به عنوان مجری مستقیم تور گرجستان  شما را به دیدن این مکان و جاذبه های طبیعی و تاریخی کشور زیبای و توریستی گرجستان دعوت می کند و در این سفر به یاد ماندنی همراه شما خواهد بود.



With Coporate:  Russia Tour


Comments

Popular posts from this blog

Palace Square

کاخ کاترین کبیر - روسیه

قلعه پتروپاول