موزه ملی گرجستان - Georgian National Museum

موزه ملی گرجستان



گرجستان به خاطر داشتن جاذبه های گردشگری همچون آثار تاریخی، مناظر طبیعی و همچنین موزه های زیاد یکی از مقاصد جذاب و مورد علاقه تور خارجی می باشد. موزه ملی گرجستان ( Georgian National Museum ) یکی از اماکن فرهنگی و دیدنی این کشور است که گردشگران تور گرجستان با بازدید از آن می توانند به خوبی با فرهنگ گرجستان آشنا شوند. این موزه در شهر تفلیس واقع شده و در واقع از تلفیق چند موزه و گالری به وجود آمده است.







موزه ملی گرجستان یکی از بزرگترین موزه های گرجستان است که با داشتن آثار نفیس و ارزشمند تاریخی که در خود دارد، سالانه بازدیدکنندگان زیادی دارد؛ به خصوص گردشگرانتورهای خارجی که با تور تفلیس به گرجستان سفر کرده اند حتما از این موزه بازدید می کنند. آثاری که در موزه ملی گرجستان ارائه می شوند بسیار متنوع بوده و از کتاب های قدیمی گرفته تا آثار چوبی و شیشه ای نفیس و همین طور ابزارآلات جنگی را شامل می شود. همچنین آثار با ارزشی از دوران قاجاریه و هخامنشی ایران و چندین اثر نقاشی از هنرمندان ایرانی نیز در این موزه وجود دارند. از این رو بسیار برای گردشگران ایرانی تور گرجستان دیدن این موزه و آثارش جالب توجه و جذاب خواهد بود.








اگر قصد دارید با تور گروهی گرجستان سفر کنید پیشنهاد می کنیم از قبل اطلاعاتی راجع به گرجستان و جاذبه هایش کسب کنید. مثلا خوب است بدانید که موزه ملی گرجستان در خیابان روستاولی شهر تفلیس قرار داشته و بیش از 3 هزار شیء و اثر هنری را در خود نگاه می دارد. نخستین گنجینه گرجستان حدود 190 سال پیش ساخته شده اما موزه ملی در سال 2004 میلادی برای بازدید همگان افتتاح شده است. این موزه ی غنی از مهم ترین جاذبه های تفلیس بوده و گردشگران تور تفلیس قطعا از آن دیدن می کنند.

ادامه مطلب:

Comments

Popular posts from this blog

Palace Square

قلعه سنت مايکل

کاخ کاترین کبیر - روسیه