قلعه سنت مايکل

قلعه سنت مايکل - تور روسیه




قلعه سنت مایکل ( Saint Michael's Castle ) در شهر سن پترزبورگ کشور پهناور روسیه قرار دارد. این قلعه با نام های دیگری نیز شناخته شده است از جمله قلعه مهندسین ( Engineers' Castle ) و Mikhailovsky Castle . این قلعه در گذشته محل زندگی و استقرار امپراتورها و مقامات سلطنتی روسیه بوده است. در تور روسيه و تور روسيه سن پترزبورگ از این قلعه زیبا دیدن نمایید.










ساخت قلعه سنت مایکل در سال 1797 آغاز شد و در سال 1801 ساخت آن به پایان رسید. این قلعه برای اقامتگاه امپراتور پل اول ساخته شد. سبک معماری این قلعه به یک سبک محدود نمی شود و از چندین سبک مختلف رنسانس، کلاسیک فرانسه و گوتیک ساخته شده است و معماری این قلعه در هر سمت قلعه با سمت دیگر متفاوت است و این معماری خاص زیبایی و خاص بودن قلعه را منجر شده است. سفر به روسیه با این عجایب زیبا واقعا سفری به یاد ماندنی و فراموش نشدنی می باشد.

افسانه ها و قصه های فراوانی در مورد این قلعه زیبا در طول عمر آن بیان شده است. در یکی از افسانه ها بیان شده است که امپراتور از ترور می ترسید بنابراین دستور داد قلعه ای با دیوارهای بسیار بلند بسازند در نتیجه این قلعه ساخته شد. در افسانه ای دیگر بیان شده است که یکی از سربازان فرشته میشل را در این قلعه دیده است و نام این قلعه را میشل یا قلعه مایکل نهادند.









این قلعه یکی از بی نظیرترین قلعه ها با معماری فوق العاده زیبا در جهان به شمار می رود که در تور روسيه سن پترزبورگ می توانید از آن بازدید نمایید. این قلعه محل سلطنت امپراتوری پل اول بود. پل اول پسر کاترین کبیر بوده است، کاترین شخصی بود که شوهرش که امپراتور وقت روسیه بود را از سلطنت خلع کرد و خودش به سلطنت رسید و تا سال 1796 بر روسیه حکومت می کرد سپس فرزندش پل اول به امپراتوری رسید. پل امپراتوری دوست داشتنی در روسیه نبود و هیچ فردی او را دوست نمی داشت. پل اول بعد از آن که مادرش کاترین بر اثر سکته مغزی جان سپرد به حکومت رسید و اولین کاری که در زمان حکومتش انجام داد این بود که ارتشش را برای جنگ با ایران آماده نمود.








این قلعه بعد از محل سلطنت امپراتورهای روسیه به یک مدرسه مهندسی مبدل گشت و بعد از این تغییر، فضای داخلی این کاخ نیز بازسازی شد و در زمان شوروی ارگان های نظامی گوناگون به این قلعه نقل مکان می کردند. در سفر به روسیه قلعه های بی نظیری را خواهید دید، قلعه هایی باشکوه که فرهنگ و معماری روسیه را به رخ می کشند. سن پترزبورگ بناهای دیدنی بسیاری دارد، این شهر بعد از مسکو دومین شهر بزرگ روسیه می باشد و به دستور پتر کبیر در اطراف رود نوا ساخته شده است که در جام جهانی 2018 نیز یکی از شهرهای میزبان می باشد. متروی این شهر که در سال 1955 ساخته شده است کار را برای گردشگران آسان کرده است و به راحتی می توانید به مکان های مختلف شهر سفر کنید.
پیشنهاد پارس پالاد به شما  تور روسیه و بازدید از جاذبه های فوق العاده زیبای این کشور پهناور و قدرتمند می باشد.

منبع:



Comments

Popular posts from this blog

Palace Square

کاخ کاترین کبیر - روسیه