تئاتر مارينسکی

تئاتر مارينسکی - تور روسیه


تئاتر مارینسکی ( Mariinsky Theatre ) در سن پترزبورگ روسیه قرار دارد. ساخت این سالن تئاتر به بیش از 150 سال پیش بر می گردد. سال تاسیس این مجموعه تئاتر به سال 1860 میلادی می باشد. این تئاتر یکی از جاذبه های اصلی شهر توریستی سن پترزبورگ است که در تور روسيه و تور شهر سن پترزبورگ می توان از آن بازدید نمایید.





بعد از تاسیس و افتتاح، این مجموعه تئاتر به یکی از برجسته ترین و مهم ترین سالن های تئاتر در روسیه تبدیل شد و در قرن نوزدهم افراد مشهوری از جمله ریمسکی کرساکف، موسورگسکی و چایسکوفسکی در این مکان به اجرای آهنگ پرداختند. در تور لوکس روسیه دیدن از این مکان زیبا را فراموش نکنید که آمیزه ای از هنر و تاریخ می باشد. علاوه بر شهرت این تئاتر در روسیه، در سطح جهان نیز به شهرت زیادی رسید و یکی از بهترین و مجهزترین سالن های اپرا و باله جان به شمار می رفت. این مجموعه تئاتر مدرسه رقصی نیز دارد که افرادی مهمی چون نوریو ونیجینسکی در این مکان آموزش دیدند. هنوز هم در این تئاتر برنامه های گوناگونی اجرا می شود مثل اپرای اوجن اونجین که شاعر ملی و مشهوری در روسیه می باشد. از دیگر اجرای هایی که سال های اخیر انجام شده می توان باله کلاسیک آنا کارنینا که اثر جاودان لئو تولستوی می باشد و در سطح دنیا معروف است اشاره کرد.تور روسیه توری با جاذبه های فرهنگی، تاریخی و هنری می باشد.





اوستیو پتروف که در روسیه شهرت دارد و در واقع موسس مدرسه اپرا در کشور پهناور روسیه است نیز در این سالن اجرا داشته است. وی در این مجموعه تئاتر و سالن رقص افراد زیادی را آموزش داد و به روسیه معرفی کرد از جمله خوانندگانی مثل یرشو، نیکلای فینگر و رقصنده هایی زیادی واسلاو نیجیسکی را آموزش داد. قبل از تاسیس این سالن در سال 1783 فرمان ایجاد یک مکان برای برگزاری تئاتر صادر شد و مجموعه بولشوی در میدان کاروسل بنا نهاده شد و امروزه به ان میدان تئاتر می گویند. بعد از آن این مجموعه دچار اتش سوزی شد و معمار ان در این آتش سوزی کشته شد و بعدا مورد بازسازی قرار گرفت. بعد از تاسیس این تئاتر، تئاتر مارینسکی بنا نهاده شد. در تور مسکو سن پترزبورگ با این مکان ها بیشتر آشنا خواهید شد.

ادامه مطلب:

Comments

Popular posts from this blog

Palace Square

قلعه سنت مايکل

کاخ کاترین کبیر - روسیه