جزیره آداسیگانلیا

جزیره آداسیگانلیا - تور صربستان



آداسیگانلیا ( Ada Ciganlija ) در شهر بلگراد پایتخت صربستان قرار دارد و یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری شهر بلگراد به شمار می رود. آداسیگانلیا جزیره ای کوچک می باشد. این جزیره مصنوعی است و توسط صربستانی ها بر روی رودخانه ساوا ( Sava River ) ساخته شده است. در  تور صربستان و تور صربستان مونته نگرو حتما از این جزیره کوچک و زیبا دین نمایید.





در این جزیره کوچک جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد. فضای سرسبز و فوق العاده آن و رود ساوا که بسیار دیدنی است. شما می توانید در این جزیره از امکانات ورزشی و تفریحی زیاد و جذابی که موجود است استفاده نمایید. امکانات ورزشی که در آداسیگانلیا قرار دارد، عبارتند از اسکی، قایقرانیريال راگبی و ... ،  طبیعت این جزیره زیبایی چشم نوازی دارد و درختان و حیوانات متنوعی دارد که می توانید در  تور صربستان ویژه عید نوروز شاهد آن باشید.
اسکی روی آب از جمله تفریحات بی شمار این جزیره است و در ساحل جزیره می توانید با آرامش اسکی روی آب را انجام دهید. اگر شجاع و جسور هستید به شما پیشنهاد می دهیم که بانجی جامبینگ را نیر امتحان نمایید و اگر شجاع نیستید ترس را کنار بگذارید و بانجی جامبینگ را یک بار هم که شده انجام دهید. از دیگر تفریحات این جزیره می توان پیاده روی در طبیعت زیبای آن را نام برد و همچنین دوچرخه سواری و لذت بردن از طبیعت. در کنار ساحل می توانید والیبال بازی کنید، همچنین واترپلو. ماهی گیری در این جزیره نیز بسیار طرفدار دارد و عده زیادی همیشه مشغول ماهیگیری هستند.







بعد از تفریحات زیاد شاید گرسنه شوید در آداسیگانلیا کافه و رستوران های زیادی است که می توانید در کنار ساحل غذا بخورید و در عین حال به تماشای ساحل بپردازید. تور صربستان توری هیجان انگیز و فوق العاده برای شما خواهد بود. این جزیره کوچک در شهر بلگراد قرار دارد. این شهر پایتخت صربستان است و گردش پذیرترین شهر صربستان می باشد. بلگراد در محل تلاقی دو رود ساوا و دانوب قرار دارد. برای رفتن به جزیره آداسیگانلیا باید به شهر بلگراد رفته و سپس به آداسیگانلیا بروید.  در شهر بلگراد مراسم ها و جشنواره های زیادی در زمینه کتاب، موسیقی و فیلم برگزار می شود.

ادامه مطلب:



Comments

Popular posts from this blog

Palace Square

قلعه سنت مايکل

کاخ کاترین کبیر - روسیه