موزه دارستان هند

موزه دارستان هند - تور هند



موزه دارستان در شهر پونه در کشور پهناور هند قرار دارد. این موزه یکی جاذبه های اصلی گردشگری در شهر پونه به حساب می آید. در این موزه از تکنولوژی سه بعدی استفاده می کند و داستان زندگی فردی مقدس و خرمند به نام  سادهو واسوانی  را نمایش می دهد. شهر پونه با نام پونا نیز شناخته شده است. تور هند و تور گردشگری هند توری بی نظیر برای شماست.



این شهر در ایالت مهاراشترا قرار دارد و پس از بمبئی دومین شهر بزرگ این ایالت به شمار می آید. این شهر هشتمین شهر بزرگ هند است و جاذبه های گردشگری زیادی دارد. این شهر نسبت به شهرهای دیگر هند کمی هوای خنک تری دارد. علاوه بر آثار تاریخی زیبا، این شهر از لحاظ پیشرفت تکنولوژی هم در میان شهرهای هند پیشرو است. زبان رسمی آن انگلیسی و هندی است. در تور خارجی هند اگر زبان هندی را نمیدانید اصلا نگران نباشید با زبان انگلیسی به راحتی می توانید در این شهر با همه صحبت کنید. از دیگر آثار تاریخی این شهر می توان موزه قبیله ای تربیال ، موزه جنگ عمارت شانیوار وادا، قصر آقاخان و بسیاری آثار دیگر را نام برد.



موزه دارستان یک موزه به معنای متعارف آن و آن چه در ذهن اکثر ما می باشد نیست. این موزه از طریق تکنولوژی سه بعدی مجسمه هایی واقع گرایانه را نمایش می دهد. همچنین از طریق صوت، ویدئو و نورپردازی داستان های زیادی را به نمایش می گذارد. قطعا در هیچ جای دنیا چنین موزه ای را نخواهید یافت. پس در تور هند این موزه را از دست ندهید. داستان ها به قدری واقعی نمایش می یابند که کاملا حس می کنید در داستان قرار دارید.






شخصیت های داستان در هوا ظاهر می شوند و صحنه هایی واقعی و هیجان انگیز را خواهید دید. داستانی در مورد فرد مقدس هند که یک نویسنده پرشکوه، یک روحانی، یک شاعر و یک حکیم و یک رهایی بخش اجتماعی و یک خادم فقر بود. اگر به دنبال تجربه ای واقعا هیجان آور و جادویی در تور گردشگری هند هستید موزه دارستان انتخابی مناسب برای شماست. تجربه ای عرفانی در این موزه برای شما رقم خواهد خورد و عرفان و انسانیت را در این نمایش ها خواهید دید.



این موزه در مساحت 10 هزار متر مربع ساخته شده است. روایت ها و داستان ها به زبان های انگلیسی و هندی بیان می شوند. تعالیمی عرفانی و بینشی نسبت به زندگی اصلی ترین موضوع داستان هاست. تجربه ای سرگرم کننده و متفاوت برای روح شماست و از طریق ابزارهای چنذدرسانه ای، صوتی، تصویر، فیلم و صفحه های هولوگرافی زندگی واقعی را به شما نشان می دهد. داستانی که در این موزه بیان می شود هم برای جوانان و هم برای افراد سن و سال دار مناسب است.



در تور خارجی هند علاوه بر بازدید از این موزه میتوانید از بناهای زیاد دیگری در این شهر دیدن کنید. هر سال در ماه دسامبر یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین جشنوارههای موسیقی  هند درشهر پونا برگزار میشود. بزرگترین تئاتر سربسته هند در این شهر برگزار می شود با ظرفیت 45 هزار نفر. معمولا موزه هایی با این کیفیت را گردشگران تور بلغارستان نیز میتوانند تجربه کنند زیرا با توجه به تاریخچه معماری اروپا در منطقه شرق و شمال اروپا موزه های زیادی برای گردشگران وجود دارد تا ضمن بازدید از جاذبه های گردشگری طبیعی به این مناطق نیز سری بزنند.

Comments

Popular posts from this blog

Palace Square

قلعه سنت مايکل

کاخ کاترین کبیر - روسیه