کاخ کاترین کبیر - روسیه

باغ کاترین - تور روسیه





باغ کاترین کبیر در فاصله 30 کیلومتری از شهر زیبا و توریستی سن پترزبورگ قرار دارد. این باغ در دهکده ای به نام دهکده تزارها می باشد. قصر تابستانی همسر پترکبیر در این دهکده واقع شده است. در تور روسیه و تور مسکو سن پترزبورگ به دین این قصر باشکوه بروید. نمای این قصر سفید و آبی است. این قصر بدون شک یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ به شمار می رود.




منطقه ای که باغ در آن قرار دارد تا قرن 18 میلادی در اختیار سوئد بود و بعد ازآن ارتش روسیه مقابل ارتش سوئد به پیروزی رسید و این منطقه را به روسیه باز گرداند. تور لحظه آخری روسیه توری هیجان انگیز برای شما و خانواده شماست.  پتر کبیر پس از آزاد سازی این منطقه آن را به همسر خود کاترین تقدیم کرد. کاترین برای پتر کبیر یک قصرسنگی در این دهکده ساخت. این قصر به دست معمار برانتشتین بنا نهاده شد. ولی پتر بعد از دیدن این قصر به دلیل هزینه های سنگین ساخت این قصر کاترین را سرزنش کرد. کاترین بعد از گذشت 18 سال علیه شوهرش قیام کرد و خود را امپراتور روسیه دانست. پتر کبیر بعد از این اتفاق استعفا داد و پتر کبیر به وسیله نزدیکانش مسموم شد و درگذشت. حکومت کاترین سی سال طول کشید.








بعد از کاترین دخترش این قصر را توسعه و گسترش داد و می توان گفت قصر باشکوه امروزی را دختر کاترین بنا نهاده است. این قصر سالنی بسیار بزرگ و با شکوه دارد. آیینه کاری ها و طلاکاری های این قصر بی نظیر و بسیار زیبا که چشم ها را خیره می کنند. تور مسکو سن پترزبورک و دیدن این باغ زیبا را به شما پیشنهاد می دهیم.
اتاق کهربا در این قصر زیبا قرار دارد. تمامی تزیینات و وسایل این اتاق از کهربا ساخته شده اند. در طی جنگ نازی ها با روسیه کهرباهای این اتاق دزدیده شدند و 24 سال طول کشید تا با کهربا جدید این اتاق را مرمت کنند و پس از آن در 300امین سالگرد تاسیس شهر سن پترزبورگ این اتاق به بازدید عموم گذاشته شد.




با تور لحظه آخری روسیه به این مکان دوست داشتنی و باشکوه سفر کنید و روسیه و سن پترزبورگ را از نزدیک ببینید. در دهکده تزارها علاوه بر باغ و قصر کاترین بناهای دیگری نیز وجود دارند از جمله می توان گالری کامرون و  قصر الکساندر را نام برد. قصر الکساندر در سال 1800 ساختش تمام شد. مجسمه های رومی نیز در این دهکده هستند که به قرن 18 میلادی تعلق دارند. در باغ کاترین کبیر دریاچه ای مصنوعی وجود دارد که زیبایی باغ را دو چندان کرده است. این دریاچه یاد بود پیروزی روسیه مقابل نیروهای دریایی عثمانی می باشد. همچنین در این مکان مدرسه ای ساخته شد که فقط اشراف و افراد بسیار باهوش حق درس خواندن در این مکان را داشتند.


ادامه مطلب:


Comments

Popular posts from this blog

Palace Square

قلعه سنت مايکل

قلعه پتروپاول