دروازه معاد روسیه ( ایبری )

تور روسیه - دروازه معاد روسیه 



با تور روسیه می توانید سفری رویایی و بی نظیر داشته باشید. در بین شهر های روسیه سن پترزبورگ و مسکو پربازدیدترین شهرها می باشند. در مسکو دروازه ای به نام معاد یا همان ایبری وجود دارد. این دروازه در قسمتی از مسکو واقع شده است که به آن محله چینی ها نیز گفته می شود، نام دیگر محله چینی ها کیتای گورد است. اگر می خواهید با تورهای گردشگری روسیه  به این کشور زیبا سفر کنید این سفر را در بهار به خصوص اواخر بهار و اوایل فصل پاییز انجام دهید.
دروازه ایبری شمال غربی میدان معروف سرخ در مسکو را به میدان دیگیری به نام مانژ وصل می کند. دیوارهای دروازه معاد آجری هستند. این مکان دروازه کلیسای چوبی می باشد. کلیسای چوبی در سال 1966 ساخته شد و در سال پس از انقلاب، شوروی شروع به نابودی مقدسات مردم کرد و همچنین برای عبور ماشین آلات سنگین و عبور مخازن این بنار انابود کردند و در سال 1931 کلیسا و دروازه ایبری از بین رفتند و بار دیگر در سال 1994 تا سال 1996 با سقوط اتحاد جماهیر شوروی بازسازی و ترمیم شدند و امروزه گردشگران زیادی را به سمت خود جلب می کند.
دروازه ایبری ساختمان شهرداری را به شرق شهر بزرگ مسکو متصل می کند و از آن سمت موزه تاریخی دولتی این شهر را به غرب متصل می کند. تور کشور روسیه شما را به دیدن این مکان زیبا و بی نظیر خواهد برد. گشت هایی که با تور روسیه می توانید در مسکو داشته باشید زیاد هستند از جمله دیدن از میدان سرخ، کاخ کرملین، تپه گنجشک ها، مقبره لنین، نقطه صفر مسکو، مقبره سرباز گمنام، باغ الکساندر و بسیاری نقاط دیگر.
دروازه ایبری در شمال غرب میدان سرخ واقع شده است و به این دروازه زیبایی میدان سرخ را چندین برابر کرده است.این دروازه ورودی میدان سرخ است.  نماد رستاخیز بر روی دروازه به سمت میدان سرخ واقع شده است که این دروازه نام خود را از این نماد گرفته است. بعد ها به گنبد کلیسا یک فرشته صلیبی اضافه کردند.





ساخت این کلسیا به خوابی که یک راهب دیده است بر میگرد و راهب خوابی دید که یک فرد مقدس به او گفت چنین کلیسایی را بساز بنابراین دروازه قیامت در نزد مردم مسکو بسیار قابل احترام و مقدس می باشد. این دروازه معماری بی نظیری دارد و چشم نواز است. تجربه خود را برای ورود به میدان سرخ از این دروازه قرار دهید و از این دروازه به میدان سرخ بروید.
در تور مسکو سن پترزبورگ حتما دوربین به همراه خود داشته باشید و از این دروازه زیبا در حین ورود به میدان سرخ حتما عکس بگیرید.




ادامه مطلب در:







Comments

Popular posts from this blog

Palace Square

قلعه سنت مايکل

کاخ کاترین کبیر - روسیه